فهرست بستن

صدوهفتادونهم: داستان مرگ یزدگرد

19 Comments

  1. مظفر

    سلام
    جناب استاد بزرگ خادم عزیز.
    کار بزرگ شما را مستایم و این خدمت بزرگ به ادبیات فاخر فارسی را ارج می نهم. امیدوارم بزودی کارهای خوبی چون فردوسی خوانی از شما بشنویم.

  2. شاهرخ

    سلام جناب خادم عزیز.
    بسیار برای من تاثیر گذار و آموزنده بود این چند سال همراهی با فردوسی خوانی. هیچ وقت فکر نمیکردم زمانی بتونم کل داستان های شاهنامه رو بخونم یا بشنوم اما به لطف شما ممکن شد. سپاسگزارم.
    خسته نباشید.

  3. ناصر

    ایکاش شاهنامه پایانی نداشت. من که در یک سال گذشته چشمم به آخر هفته‌ها بود تا صدای شما را بشنوم. پیروز و پاینده باشی.

  4. مظفر

    چقدر زود گذشت… سه سال هست تقریبا که پنجشنبه شبها منتظر قسمت جدید شاهنامه لحظه شماری کردیم. و امشب اولین پنجشنبه شبه که صدای استاد رو در بخشی جدید نداریم…
    ولی فراموش مشدنی بود این کار بزرگ استاد… ممنون و سپاسگزاریم

  5. عباد

    سلام بر شما. سپاس از انرژی و وقتی که برای این کار عظیم گذاشتید. با کمک شما تونستم یکی از کارهای مهم در زندگیم رو انجام بدم و لذت فراوان بردم. قطعا بسیاری از افراد دیگر در سراسر جهان چه امروز و چه در آینده مرهون این تلاش شما خواهند بود. سپاس فراوان.
    من یک سؤال هم داشتم. چندین قسمت پیش شما گفتید که قرار هست حدود ۲۰ قسمت اول رو دوباره بازخوانی کنم و برای دانلود در دسترس قرار دهم. میخواستم بدونم آیا این کار انجام شده و فایل ها قدیمی تغییر کردن یا هنوز فرصت این کار برای شما دست نداده؟

    • admin

      قسمتهای یک تا هشت الان در وبسایت و اپهای پادکست جایگزین شده. در تلگرام هم به زودی می‌شود. باقی قسمتها را هم به زودی جایگزین میکنم.

  6. سعدی

    کار ارزنده ای انجام دادید.
    من کتاب شاهنامه را چند بار شروع کرده بودم و به همان دلایلی که می‌دانید و خودتان هم در معرفی گفتید، نیمه کاره مانده بود.
    سپاس بی کران.
    من همه مجموعه را بایگانی کردم و نگهداری خواهم کرد.

  7. Z

    استاد خادم عزیز
    من درد بی خوابی های شبانه ام رو با شنیدن پادکستهای فردوسی خوانی شما مرهم نهادم. حتما بارها و بارها از اول گوش خواهم داد. در زبان نمی گنجد سپاسی که شایسته ی شما و اراده و پشتکارتون برای انجام این کار بزرگ باشد. پاینده و پیروز باشید.

  8. هدى

    آقاى خادم عزیز اگر باور داشته باشیم که هر کسى در دنیا رسالتى دارد که باید پیدایش کند و به سرانجام برساند، شما با خوانش و تفسیر شاهنامه با اجراى عالى تان رسالتتون رو انجام دادید. واقعا کار بزرگى کرد که براى نسلهاى بعد هم ماندگار خواهد شد. سالهایت دلم میخواست شاهنامه بخوانم اما هر بار شروع میکردم احساس میکردم به تنهایی از عهده اش بر نمیایم و رها میکردم. الان نه تنها خودم بلکه دختر و پسر خردسالم هم با فردوسى خوانى زندگى کردیم. قدردان زحمات شما هستیم. خدا حافظتون باشه.

  9. زکیه

    با سلام و تشکر فراوان از استاد بزرگوار هیچ پاداش مادی نمیتواند جبران کننده ی زحمات بیدریغ شما باشد قسمتهای ۱ تا ۸ چه زمانی در تلگرام بارگذاری میشوند چون من چند ماهیست که با شاهنامه خوانی استاد آشنا شدم و صبر کرده ام که وقتی از ابتدا کامل گذاشته شد گوش کردن شاهنامه را با بیان فوق العاده ی استاد آغاز کنم خدا نگهدار

  10. گل آذین

    سلام و خسته نباشید بابت پادکست عالی. من خیلی تلاش کردم اما نتونستم نام قطعه موسیقی که در خلال پادکست می شود را بیابم. لطفا نام قطعه را بگذارید بسیار زیباست.

  11. میم

    سلام آقای خادم ، با تشکر فراوان از کار فوق العاده اتون، بسیار آموختم و لذت بردم.
    من نکته ای به نظرم رسید که باهاتون درمیان میذارم، در قسمت ۴۳ چندین بار از رودخانه ای به نام کاسه رود نام برده میشه که تا جایی که میدانم نام خیلی قدیمی کَشَف رود هست (کاسه رود، کاسک رود، کَشَف رود) که از کوههای حدود شمالغربی مشهد سرچشمه میگیرد و از شمال مشهد گذشته و بهوسمت شرق و افغانستان میره و در مرز به سمت بالا میان مرز فعلی ایران و افغانستان جریان داره
    البته اولین بار به نام کاسه رود (نام قدیمی کَشَف رود) چندین سال پیش من در تحقیق کنفرانسی که داشتم، دیده بودم.

  12. امیر حسین نورایی

    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد ارجمند .
    از کار ارزشمندی که از خود به یادگار گذاشتین سپاسگذارم کاری بود بزرگ و ارزشمند به اندازه کار فردوسی بزرگ ارزشمند بود چرا که خواندن این اثر با کیفت ممتاز جنابعالی توان بخشیدن است به بسیاری از هموطنان عزیز جهت آگاهی از کتابی بزرگ و میراث فرهنگ ایرانیان.
    در پناه خداوند پاینده و پیروز باشید.
    با درود بی پایان .
    امیرحسین نورایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *